Transport - Disponibilitatea Produsului - Intarzieri
8.9.1 Produsele vor fi expediate la adresa oferita de catre cumparator, in sistem de curierat door-to-door, cu conditia ca Produsul comandat sa fie disponibil in depozitul nostru, si sa nu existe nici un alt motiv pentru care sa fie necesara suspendarea temporara sau permanenta a vanzarii unui anumit Produs, vom depune toate eforturile pentru a expedia comanda in termen de [48] de ore. In toate cazurile, Societatea este obligata sa-si indeplineasca contractul in termen de treizeci (30) de zile de la confirmarea comenzii; in caz contrar, aveti dreptul de a rezilia contractul de vanzare cu noi.
8.9.2. Produsele vor fi livrate in sistem de curierat door-to-door impreuna cu documentele insotitoare.
8.9.3 Imediat dupa plasarea comenzii veti primi un e-mail care va contine numarul si valoarea Comenzii, modalitatea de plata, precum si, data estimata de livrare. Verificarea stadiului livrarii se poate face la numarul de telefon: 0770 508 274 zilnic, intre orele 10:00-17:00, unde se va comunica numarul de comada.
8.9.4 Vom depune toate eforturile posibile pentru a executa comanda intr-un termen rezonabil si in termenul maxim mentionat mai sus; cu toate acestea, comanda poate fi amanata din urmatoarele motive:
Deoarece expedierea Produsului de catre furnizor a fost amanata sau in timpul transportului astfel incat Produsul nu va ajunge in stoc la momentul estimat initial. Intr-un astfel de caz, va vom contacta pentru a va intreba daca doriti ca comanda sa va fie livrata fara acest Produs (in cazul in care comanda include Produse suplimentare), sau pentru a sugera un Produs alternativ;Furnizarea Produsului comandat a fost intrerupta si nu mai este disponibil intrucat un furnizor de Produse anunta brusc si fara avertisment ca un Produs nu va mai fi disponibil. Intr-un astfel de caz, va vom contacta imediat pentru a va oferi alternative;In perioadele cu conditii meteorologice extreme sau greve, sau orice alt eveniment ce constiuie forta majora si care poate afecta transportul si livrarea comenzii;In cazul in care nu este posibil sa va contactam, fie prin telefon si / sau e-mail (in situatia in care exista o problema in ceea ce priveste comanda dumneavoastra, fie cu Produsul fie cu plata), deoarece informatiile introduse de dvs. sunt incorecte sau nu mai sunt valabile.
8.9.5 Indisponibilitatea partiala a comenzii: In cazul in care numai o parte din Produsele comandate nu sunt disponibile, restul comenzii este executata in mod uzual, cu exceptia cazului in care Produsele comandate sunt in stransa legatura si sunt destinate a fi utilizate impreuna, ca un tot unitar iar dvs. ne comunicati ca executarea partiala a comenzii nu serveste nevoilor sau intereselor dvs., Societatea fiind obligata in acest caz sa anuleze intreaga comanda.
8.9.6 In cazul expedierii din eroare de Produse nesolicitate de catre dvs., acceptarea acestora sau lipsa informarii Societatii si restituirea Produselor nu reprezinta consimtamant sau declaratie de intentie de a le cumpara, dvs. avand dreptul de a nu achita pretul pentru respectivul produs si totodata obligatia de a ni-l restitui in starea in care l-ati primit. In astfel de cazuri, Societatea isi va asuma costul returnarii Produsului la sediul sau, In cazul in care Produsul a fost utilizat sau nu este in starea in care a fost livrat initial, Societatea isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea acestuia si de a va solicita achitarea contravalorii sale.
8.9.7 La livrare, in momentul receptionarii produselor cumparatorul are obligatia de a verifica corectitudinea numarului de colete primite, precum si integritatea lor, iar orice deviatie/neregula trebuie semnalata pe documentul de livrare aferent comenzii si trebuie sa fie semnat de catre cumparator. Refuzul de semnare a documentului de livrare reprezinta refuzul de acceptare a Produselor.
In cazul in care nicio deviatie/neregula nu a fost semnalata de cumparator la livrarea produselor pe documentul de livrare, Tails.ro isi rezerva dreptul de a refuza eventualele reclamatii ulterioare referitoare la starea Produselor livrate. Prin aceasta nu va fi afectat in nici un fel dreptul legal al cumparatorului de a notifica ulterior Tails.ro in cazul in care constata un defect sau orice alta lipsa de conformitate a Produselor.
8.9.8 Dupa semnarea documentelor de livrare, cumparatorul dobandeste posesia fizica a Produselor comandate. Din acest moment, cumparatorul preia toate riscurile asupra Produselor, respectiv riscul de pierdere, pierire sau de deteriorare.